sålt smöret och tappat pengarna .

2008-06-18 - 22:50:23
Sverige spelade uselt och zlatan va seg.0- 2 mot ryssland.

FRA lagen gick igenom. (ska inte uttala mig fö mkt om den är inte så insatt, men endå)

Var på stan idag, skulle köpa presenter och inflyttningspaket . var hungrig och svettig och stod och slog in paket i en liten trång vrå på indiska (Varför kan dom inte slå in paketen åt mig???)
Efter 30 minuter av inslagning, svett och tårar slog det mig att prislapparna satt kvar på alla saker. ................ så kvällen ska tillbringas med att slita upp alla klumpiga paket igen, och så in dem igen. känns kul faktiskt.

Men jag är dock på rätt bra humör endå, värre saker kan ju hända menar jag! :)

ta hand om er!


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: