sex and the city

2008-06-27 - 13:52:39
hoppas alla läsare har en underbar fredag och tar vara på dagen :)

idag jobbar jag tills 15, sen blir det stallet. Ikväll ska jag på bio med jessi, sex and the city såklart :) Ska bli jättekul!

Ett jätte bra tips till er som sitter på kontoret och jobbar eller är hemma och vill slappna av lite är att gå in på www.sr.se/p3 Sen klickar man på "Lyssna igen" och sen på "Dokumentärer". Man kan lyssna direkt i datorn eller ladda ner och lyssna på tex mobilen. Dom är jätteintressanta!
Idag lyssnar jag på "Mordet på Fadime". Skitbra, och hemsk och gripande!

Nu är lunchen slut, pancakesen i maggen och det är dax att börja jobba igen!

puss


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: E m m y (Amafäo)

tack söta du

2008-06-27 @ 19:41:02
URL: http://amafao.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: