sjukt

2008-06-12 - 23:58:17
så mkt som snurrar i huvudet när man får ett sådant besked.. Det kunde likagärna stått något annat namn i smset jag fick av sanna .. det kunde stått jessica (då hade hon nog ringt men endå), de kunde stått pappa, emma, evelina, de kunde stått va fasen som helst. magen och bröstet vänder sig ut och in sjuttioelva ggr när jag får sånna besked.

Tänk familjen? ett knäpp med fingrarna och livet kan ta en 90 graders vändning för alltid. För en minut sedan var allt som vanligt, allt var svensson, man var sur för de inte gick nåt bra på tv typ. Sen kan man få ett besked man alldrig kommer över. -Hej din son är död.

miljaders kramar och tankar till sandra och övriga familjen. och vänner.

RIP mattias.


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

vad hemskt! vem var Mattias?:/

2008-06-14 @ 06:04:09


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: