sommarregn

2008-06-19 - 23:15:36
gokväll kära läsare.

jag har just landat i varberg, jag och min älskling såklart. efter en fyra timmar bilresa är jag rätt seg, men det är mysigt att åka långtur tycker jag. jättmysigt. idag hade vi mackor och saft med oss och lite godis. lite bra musik och bara pratade om allt och inget. det har regnat mestadels av vägen, ett tag var det som att himlen öppnat sig, ungefär :)

Åkte förbi olycksplatsen på hemvägen med, där 21 åriga mattias omkom. altså, det är så himla tragiskt när en ung människa så plötsligt bara försvinner för resten av livet. varför är väl det enda som kommer ut ur mitt huvud. Men fint var det iaf. jättefint.

i morgon blir det en dag och troligtvis kväll med, hos morbror kent. Blir nog en typisk svensk midsommar, men färskpotatis, sill, gräddfil, snaps och jordgubbar. Jag har dock inget kul att ha på mig. Men nåt får jag väl rota fram. det är väl inte så jäkla viktigt.

Nu ska jag krama på min älskade pojke tills jag somnar.

Puss


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: