stcc på Gelleråsen

2008-06-02 - 22:09:53
Hej! Var ett par dagar sen jag uppdaterade tror jag, har varken haft tid, lust eller ork för dig lilla bloggisen.
 
Måste ju berätta om söndagen på Gelleråsen ! Alltså det var så jäkla roligt!!! var verkligen skeptisk till att vara på bilrace hela dagen men det var superkul!! Dagen började med att vi samlades vid våran husbil som vi ställt dit. Sen var det Porsche carrera cup, där var bla Tony rikardsson med, och Karl-Filip bernadotte, poker wallenberg mm :) T Rikardsson vann! Sen var dert nog stcc om jag inte minns fel, där körde Thed björk (som vi sponsrar med en husbil) och som vi såklart hejjade på!
Sen var det jtcc (juniorer) och den var det formelbilarn mm..
Men det var sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt varmt och jag drack väl typ 4 loka och cider och saft under dagen (för er som undrade) ;) Så lite brun blev man allt efter en heldag :)

Hör och häpna! Jag mötte karl-filip en gång, han och hans snubbar gick förbi mig med bara nån meters mellanrum. Gick runt en massa brandmän överallt med med hänglsebyxor och bar överkropp :) (lugn älskling du ÄR snyggare)

ska lägga in bilderna också tänkte jag..

annars har det inte hänt så mkt, sitter med öppna dörrar och fönster och försöker svalka mig lite, har städat ikväll och slipat en byrå som jag ska måla och sätta i hallen..

tjing tjong.



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

vad spännadne dag:) inte varje dag man är på race:) kraam

2008-06-03 @ 08:24:03


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: