studenter på vift

2008-06-05 - 14:05:32
guuuuu vilken varm dag !!! ett dopp i det blå skulle itne sitta fel ..

i morse var jag på sjukhuset och lämnade blod, vilken service de hade här :) Dagens gärning gjord!
När jag gick in på sjukhuset så kollade tanten i receptionen ganska mkt på mina fötter, och så vinkade hon dit mig, jag tänkte shit får man inte ha högklackat på sjukhuset eller. Men hon ville bara säga att hon tyckte dom var snygga och frågade vart jag hade köpt dom :) hihi. kul!

idag är det student här i Örebro, var uppe på stan innan och köpte sallad så såg jag massa flak med studenter som sjöng och härjade! kuuuul..för dom.

nu ska jag fylla på min vattenflaska och fortsätta jobba, trots att jag är väldigt slööööö..

Puss


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: