sunny days

2008-06-06 - 23:32:30
go kväll vänner. befinner mig nu i vbg hos mor o far.. ska strax sova.

idag efter frukosten åkte jag o chris till jobbet med bilarna, och lämnade den ena där. passade på att slänga massa skräp som vi hade i garaget. skönt att få bort det!
Sen åkte vi gill golfbanan för chris skulle testa sina nya klubbor som kom häromdagen. jätte fina är dom! efter en timma där åkte vi hemåt. jag packade lite o sådär, satt ute och läste en tidning, men de går ju knappt att vara ute om man inte har hav/sjö i närheten. Den Hettan! apjuuuuh. men jag ska inte klaga :) nej nej nej.

skiljdes från min fästman vid tåget och åkte väster ut. mamma hämtade upp mig på stationen och vi åkte hem och åt pastasallad på altanen. pappa har haft migrän hela dagen stackaren. så han steg upp ut sängen kl 20.00 idag.

har kollat på film ikväll, nu minns jag inte vad den hetta även fast mamma har sagt det ca 3 ggr ikväll.. Sova med fienden hette den. jätte bra ! men läskig.

i morgon styr jag kåsa med carro kusin! trevligt! på kvällen blir det 20 års party hos ewe! kul!

hörs i morgon. puss


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: