22 maj

2008-05-22 - 08:49:59

usch va trött jag har varit den här veckan. jag brukar alltid gå upp i tid och köka gröt och sådär innan jobbet. men de senaste dagarna har jag gått upp kl 7.30 . börjar 8.00.

dagens schema ser ut ungefär såhär:

  • Jobba
  • Åka hem

Nu ska jag sätta på lite radio och börja separera nårra nycklar.

vi hörs, ciao



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

någon lever inte high chapparall idag..

2008-05-22 @ 08:53:26
URL: http://dontseizetheday.blogg.se

Postat av: Mammi

Hejsan gumman,hoppas att du har pignat till nu så här på kvällsqvisten.
Har varit ute på en promenad idag med Robin och Miranda. Vi gick till mommos grav och vattnade blommorna. Sen gick vi förbi ankedammen,där hade dom fått bebisar som var jätte gulliga.Och nu har jag gjort en sallad till mig och pappi. Hade och puss och kram från oss i Varberg. Hälsa Christopher också från oss.

2008-05-22 @ 17:15:28


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: