back on track

2008-05-19 - 22:35:08
Kommer av en viss anledning skriva här nu istället för på lifestory.se Varför behöver vi inte ta nu :)

summan av min helg ser ut ungefär såhär:

Fredag:
Ja o chris åkte ju till Båstad i torsdags, så jag åkte med till jobbet en sväng. tog tåget till varberg efter nårra timmar. Va fasen gjorde jag sen? tappade mitt minne i backen typ..
Nää, men sen var jag nog hemma och sedan åkte jag och handlade lite bröte åt mamma, och till min paj som jag skulle baka! på kvällen var det mys med mama och jennie och hennes kids. käkade lite mat och åt som sagt paj.

jennie: oj, det är citrusfrukter i va? jag är allergisk och de kliar i halsen..
Jag: eh aaa.. det är 9 st citroner i.

okej. de lät inte så kul nu när jag skrev det men det var roligt faktiskt.

NU kom jag ju på vad som hände!!! Linda o miranda hämtade ju mig på stationen!! tog en repa i stan ohch åkte hem till dem en stund. hoppade lite studsmatta med barnen mm.
 

Lördag:
Dagen började med att jag gick upp och åt frukost, inte så märkvärdigt :) Åkte till stan, träffade jennie och vi gick och köpte lite behövligheter lite här och var. På eftermiddagen var det middag hemma hos oss, patric o linda m familjer var där med.
Sen var det dax för sex-party hos jennie, en massa tjejer och en massa snoppar och delfiner och diverse andra djur kan man la säga. haha. ja o linda var där lite innan och fixade bål och sådära. presentpåsar för dem som köpte mest saker. :) Det var jätte roligt! mycker skratt och fniss från alla. Jag och linda är av den pryda sorten så de blev lite hett om kinderna ibland. hahahah!!! Jonna var där med. Kul att träffa på den lilla damen igen ! absolut!

Sen blev det krogen efter detta kalaset. Oscars blev det. vi var de första människorna där, hehe. men de va jätte kul. vi satt och pratade och senare skakade vi våra lurviga endel. Tog taxi hem för att värma mig i sängen och prata med chris innan det var godnatt . :)


pappa fick veva igång min mobil. haha, hafe ingen laddare med mig.

           

Söndag:
Söndagen tillbringades hos farmor och farfar tills chris kom och hämtade upp mig på eftermiddagen. älskar att vara med dem :) älskar deras hus! !!! får massa mysiga barndomsminnen. Dem är bäst!
    


De va allt för idag. hörs i morgon igen. (i morgon har jag io chris 3 år tillsammans)
puss


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: sofie

Grattis, vad fort tiden går! :)

2008-05-19 @ 22:49:35
URL: http://lillasoffi.blogg.se

Postat av: Emma

Grattis :) jag sa det på rätt dag! den pajen ser förresten inte ut att gå av för hackor! MUMS! :D

2008-05-20 @ 00:14:25
URL: http://emmagranstroom.bloggspace.se

Postat av: Linda

hahahaha den roligaste bilden, jennie ensam på dansgolvet på oscars:)hahahahah

2008-05-20 @ 05:22:13

Postat av: Jennie

Kul att du e tebax. men vart e kortet som linda yrar om dårå? haha

2008-05-20 @ 09:02:24

Postat av: Jonna

Goa dig!

2008-05-20 @ 12:29:25
URL: http://jth.blogg.se

Postat av: Jonna

Nej verkligen inte :/ hemskt

2008-05-20 @ 12:35:56
URL: http://jth.blogg.se


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: