dagens

2008-05-28 - 21:15:25

dagens låt: Jason Mraz - I'm Yours
dagens klädsel: Jeans, blommig top (just nu myskläder)
dagens skor: svarta ballerina
dagens frisyr: Utsläppt
dagens mat: pastasallad m. kyckling
dagens händelse: Leila bakar (hihi)
dagens planer: dagen är nästan slut. Men det blir Tv och en skål glass
dagens vill ha: Huset som jag länkade för några dar sen
dagens saknad: mommo
dagens tråkigaste: Vara inne när det var sol ute

dagens dummaste: mitt samtal till benny bagare, haha!
dagens finaste: Min nyklippta pojkvän och min nya orkidée
dagens köp: mat osv på ica
dagens godis: chris är min godis :)

dagens mående: Bra
dagens äckligaste: ravellis gasiga mage

dagens sötaste: scooby

dagens komplimang: "Vad smal du har blivit på de senaste"
dagens lycka: Solen!
dagens kärlek: till min familj, vänner och alla andra fina personer
dagens stora bilresa: Stor och stor, till stallet
dagens dryck: bubbelvatten
dagens span: leila bakar :o)
dagens telefonsamtal: jag oh mamma ringde EXSAKT samtidigt till varandra, de kom liksom inga signaler, vi bara hallå? jag ringde dig nu ju, och jag ringde dig. Vad är oddset att vi ringer till varandra presic på samma gång? :)

dagens bästa: Slutar tidigt på jobbet, min fina lägenhet, ravelli, osv :D

dagens känsla: positiv och glad.


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: