en hulk i rymden

2008-05-26 - 23:35:14

Hej bloggers!

Idag hae jag passat scooby hela dagen på jobbet. sötnöten själv. vill äta upp honom (ibland för att han är söt och ibland för att han är lite väl busig, klumpen ;) ) Inte lika sött i morse när han poade och jag skulle plocka upp efter honom. Altså jag trodde jag skulle klykas sönder! Gosh! Hoppas ingen såg.

Ikväll (nu) håller jag o chris på att lägga de sista plattorna. Chris håller faktiskt på att skära till den SISTA plattan just nu. jag har klabbat på de ssista plattorna som inte satt fast, ska snart fortsätta. mysigt att vi är så händiga och fixar och donar tillsammans i våran lilla stuga :) Kommer bli så bra ! Lägger inte bilder sen när det är helt klart såklart .

Nu ska jag sussa .. ses i morrn.
puss



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

hihi ja en hundplopp är inte så mysigt alltid:)

2008-05-27 @ 05:46:58


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: