hejja challe

2008-05-22 - 23:07:13
perelli gick som väntat vidare till the big finaaaal ! :) grattis till henne och mig och resten av sverige.

imorgon kväll åker jag och chris till skåne, igen. tillringar helgen där, sen svänger vi nog förbi varberg på söndag. det är ju morsdag, och då måste mamma få en kram av miiig!

Sist, men inte minst så vill jag säga Grattis till min bästaste kusin Sanna som fick reda på att hon kom in på en skla i Marabella idag!!!Är verkligen glad för din skull :) puss på dig.

ne nu ska jag sova, chris tjatar den jävlen så jag kan inte koncentera mig.
harregud

gonatt


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

måååste planera en helg när vi kn komma upp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-23 @ 05:52:31


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: