hela underbara helgen

2008-05-25 - 23:01:57
heeeeey dudies!

har försökt uppdatera i helgen men har inte kunnat logga in på min blogg.. men nu vet ja hur jag ska göra, tror jag.

jahapp, blir en sammanfattning av min helg nu iaf:

Fredag:
Åkte som sagt till skåne, Till chris päron och anna och daniel som också var där. kom fram runt 23 så vi kollade på tv en stund o pratade lite strunt, sen gick vi och la oss.

Lördag:
Chris, Aner och Daniel var på lunch o grejer med Tv4 .. mer kan jag inte säga just nu :) Jag Anna och Gunilla och vovven åkte runt lite granna, köpte jordgubbar förskpotatis o lite så, mysigt med skåne och alla gårdsbutiker o sådär .. sen åkte jag o anna in till Båstad och kollade i affärer, satan va mkt snygga kläder jag såg !! bla ett par vita jeansshorts av ralph lauren. Men min plånbok bet ihop som en mussla av blotta tanken att köpa något i de där dyra butikerna. Det enda jag köpte var en körv med bröd :) alltid något! ... humf...
Sen åkte i hem och så fick jag åka med aner en sväng i porschen, var skitroligt! en cab är det ,så de var verkligen äkta sommarkänsla med vinden i håret och de mysiga landsvägarna o allt :)
På kvällen grillade vi och åt kött, färskpotte o färsk sparris o sallad. mmmmmm! Grabbsen åkte och spelade golf en stund sen med.. Jag tog en promenad med rasmus..  Efter en lång och rolig dag sjönk vi ner i sofforna och kollade på eurovision med massa godis.
Trode faktiskt de skulle gå bättre för perelli ?! Trodde inte ni? Gick och la mig och surfade sen, orkade inte kolla klart..
Grattis Ryssland iaf.

http://www.youtube.com/watch?v=ZpCdvuQp7cI hahahaha, så sköön!

 här satt jag och stekte så gott i helgen, dock är bilden tagen i höstas.



Idag, söndag, har vi suttit ute och solat, ätit tårta som gunilla bakat till mors dag :) sen åkte jag i chris till farmor och farfar, varberg alltså, där va de flesta på pappas sida av släkten, de satt ute i trädgården och fikade. Jag slog mig ner på en filt i gräset, det var roligt, mkt skratt med mina tokiga farbröder... :D
Seeeeeeeeeeeen åkte vi med mamma o pappa hem en snabbis, sen åkte vi hem och nu är vi hemma!

ses i mörrn då. Puss



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Jonna

Tack :)

2008-05-26 @ 00:22:44
URL: http://jth.blogg.se/

Postat av: Jonna

Tack igen :)

2008-05-26 @ 11:39:37
URL: http://jth.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: