i know u love me

2008-05-28 - 19:25:54
Dagen har varit jätte bra! Anna kom till oss i örebro och hälsade på idag, vi gick igenom lite saker och så, skrattade lite :) Hon jobbar hemmifrån i en annan stad i vanlig fall (chris syster).

Vid kl 15 denna vaaaaaaaaaaarma dag åkte jag till stallet! Hästarna går i sommarhagen nu,så R va tjockis, och gasig!! hehe.. Red ut på grusvägarna en swäng.

sen på hemvägen från stallet åkte jag in på ica och handlade lite, blir pastasallad med grillad kyckling idag. möms. Å vet ni? köpte en jätte fin orkidée för 69 kr på ica :)

Lägger in en bild på min nya blomma och en på scooby. o på mitt favvohalsband (fick av C på alla hjärtans dag)

scooby på min altan


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: