nu var det kvällen

2008-05-21 - 21:03:06
stallet gick jätte bra idag, Ralle var riktigt speedad. roligt med hästar som är speedygonzale! Han har ju inte ridits på en vecka typ så de va ju inte alls så konstigt, idag fick han iaf göra av med lite energi. Sen hjälpte jag anna att avmaska hästarna, bebisarna var jätteduktig, de va värre me gamlingarna, hehe, borde ju vara tvårtom tycker man. nåväl..

chris håller på att såga klinker, snart klara med golvet! han e så händig, det är min man de;) visst älskling?

om 2 minuter börjar leila bakar så jag är bänkad!!!! tänkte lägga in mina favoritrecept här någon dag. hihi, jag är bak-narren själv.

Förresten så berättade chris det bästa partytricket innan. hahaha, klockrent om man har en efterhängsen kille efter sig eller någon annan man vill bli av med. :D haha! Det skall provas snarast!

nu börjar leeeeeilis!

image62
Snuffo!


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: