över stock och sten

2008-05-29 - 23:00:34
över stock och sten har jag färdats tillsammans med A och C ikväll. nu är jag i varberg i några dagar, åker på lördag igen.

I morgon ska jag till sjukan för att ta mina sprutor, sen blir det hem och fika med mamma, sen åker vi till stan en snabbis och köper present till Bernice, för jag ska nog med Linda o co till hennes student i gbg :) Roligt. Är det något jag skulle vilja uppleva igen så är det studenten. fy sjutton va roligt det var.

ska strax lägga mig och kolla tv en stund ..


Åh, ni måste prova en glass som jag åt idag, supergod! Iaf om man gillar kaffe!

Magnum-colombia, klassisk magnumchoklad med sockerkrisp som omger en krämig vaniljglass, med virvlar av fyllig kaffesås - gjord på äkta colombianska kaffebönor.

det får bli allt för idag.
gonatt



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: hghgh

sjääälvklart får du hänka meee!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-30 @ 07:05:52


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: