student

2008-05-30 - 22:03:13
Dagen började som sagt med sjukhuset. Sen en sväng förbi appo (apoteket) och köpte solskydd för ansiktet. Åkte hem och han bara vända i dörrahölet innan jag och mamma for vidare till stan, vi köpte bla ett mega snyggt halsband till Bernice! var nästan så att jag ville köpa det till mig själv istället, haha.
Sen åkte vi hem och åt en goooood pastasallad på framsidan. mums o mys. Solade en stund, sen kom sanna och karin och tog en fika med oss!  Very nice! :)
Sen solade jag lite till och sen skuttade jag in i duschen och gjorde mig i ordning för studentfirande i götet.

Linda m familj kom och hämtade upp mig. Var super god mat och jätte roligt att träffa dem, inte varje dag precis. Åh jag blir så avis, vill också ta studenten igen!  :D

Hemvägen var spännande, satt i baksätet med robin och miranda, och jonathan sätt allra längst bak (de har en sån där bil med massa säten). jaa, vad ska man säga, det flög bollar o vattenflaskor och engångsgrillar och lite wellpapp här och var, hahaha! Miranda var lite på krigsstigen och det hela slutade med att hon klädde av sig naken och satte på sig en keps. (se bild) haha. de små guldklimparna :)

Nu ska jag sällskapa pappa lite framför Tv:n.
ses i morrn. Puss




Linda o björn när de va små :) hihihihih såå gulligt!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Angie

Åhhh hahahaha!!Miranda i blöjan så sött!!Roligt att du är tillbaka här och det var snällt att du hade hjälpt till om du var här:-) Linda och eran mamma kom som två änglar och hjälpte mig!!Puss och kram på dig, jättefina bilder!

2008-05-31 @ 07:23:22

Postat av: Linda

fina kort:)))

2008-06-01 @ 08:30:35


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: