tjo flöjt

2008-05-28 - 09:16:21
ska skriva en snabbis nu innan det är dax att börja jobba.

hann inte skriva igår, jag o chris städade från klockan 18.30 tills 00.30 !!! Jag röjde ur och städade i garaget, fortarande endel bröte kvar, men nu ser det iaf mycket bättre ut! chris gjorde klart olvet igår :D:D:D Kommer bild senare!
Blev riktigt snyggt! wiii wiii!

sen efter att vi var klara med allt det så fick vi för oss att börja röja i resten av lägenheten, chris duschade hela toalettgolvet och hade klorin o grejer överalllt, jag damsög och damtorkade resten av huset . :D
skönt att vakna upp i en fräch lägenhet i morse:) var inte ens trött, trots vår maniska städning miss i nassa.

idag har jag o F varit och handlat en massa frukt, dricka osv tills på sönda, då vi ska till Gälleråsen med hela företaget..

I morgon åker jag till Vbg, men åker tillbaka på lördag för att förbereda lite frallor och sånt inför snda.

måste dra. puss


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: