Julafton om en månad

2008-11-24 - 19:13:43
Ja, om en månad är det julafton och jag sitter antagligen mitt uppe i Paketöppning eller något :D Och här har det snöat och blåst hela dagen, dvs ett riktigt yrväder! Mysigt enligt mig :) Åh, det är massor av snö nu ! säkert 2 dm iallafall!

Kom att tänka på stallet för massa år sedan, när vi repade till luciapjäsen(och luciatåg?) vi hade i lilla manegen, med hästarna. haha, vi var nog dom jävligaste fjortonåringarna på repen. vi tyckte det var roligare att flamsa runt och göra allt utom det vi skulle. haha. skapligt irriterade för de andra. usch och fy!
Jag minns att jag red på sindie och spelade prinsessa under pjäsen, och jag hade en lång spetsgardin runt min hals som låg ner över sindies bak, fint :) Jessica var hovnarr hahahaha! och Linn var väl trollet tillsammans med hälge om jag inte minns fel :P sanna o sofie vad spelade ni nu då? De va väl två prinsar som fightades om mig eller nåt sånt.. Sen minns jag att vi hade en stor svart häst som kallades älgen (?) som luciahäst, vem var det som va lucia? någon som minns? Amanda sjöng högst av oss alla, plus att hon sjöng fel. hihi tookigt!

Nej hörrni, nu ska jag kura ner mig i soffan igen, fryyyyser ! Ska värma mig med ett täcke och en C!

Ha de bra !


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: sanna

jag & belle va prinasar ju! haha, va inte sofie lucia? Puss

2008-11-25 @ 17:42:11
URL: http://lillasanna.blogg.se/

Postat av: sofie

Jag var kung & red på Elton(?) den stora svarta hästen, lucia var jag också om jag inte har helt för mej nu. jag & mamma pratade om det häromdagen, knasigt att du skrev det i don blogg nu :) Hihi

2008-11-26 @ 11:00:23
URL: http://lillasoffi.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: