På jakt efter en jacka

2008-11-06 - 17:55:22
Denna vintern har jag bestämt att jag ska köpa en riktigt fet vinterjacka! Halvlån så man inte fryser arslet av sig som jag har gjort de seanste fem åren, allt för modet liksom. haha!
Var en snabbis på stan häromdagen men hittade inget, eller jo en på MQ men den är lite för dyr nu i sparandets tider. typiskt! Tänkte åka och kolla på stadium någon dag om de har någon fin där. Thailand närmar sig och jag sparar så mycket jag bara kan dit, för att kunna shoppa loss och gå på spa vareviga dag :P Sen äre snart jul och dax för julklappar. Hittar jag inget så köper jag den på MQ i vilket fall! (eller hur älskling? hehe..) Jag menar, måste barnen ha julklappar varje år eller? När jag var liten, på den tiden fick man ett par sockar i julklapp minsann, jag fick vara ute och leka med kottar i skogen! eller hur Mamma, Linda och Patric, visst fick jag knappt nåra julklappar? :]


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

kottar jo jag tackar jag.sopsäckar fulla med roliga saker..eller var det kottar kanske hihihihihi

puss mammi

2008-11-07 @ 11:01:04

Postat av: Linda sis

hahah!!!!111

2008-11-07 @ 16:29:36


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: