birthday

2009-08-31 - 22:03:45

ikväll har vi varit hos Yuri och Sandra och lilla Milo och fikat och beundrat det lilla knyttet :) hur söt som helst! Det var hur som helst jättetrevligt och tiden rusade iväg, drack kaffe också, det var gott. Men jag får väl bunkra upp med nationalencyklopedin eller något inatt för jag lär väl ligga vaken ett tag i natt, haha!

Japp, och så var helgen över och det är ett helt år tills jag fyller år igen. födelsedagen firades med mina nära och kära, precis så som jag vill ha det :) Vi har käkat kräftor, umgåts och haft det jätte bra :) Roligt att träffa Carolinkusin också, det var så längesedan, har saknat henne. Vi har så mycket roliga och knäppa minnen. haha :)
Jag har fått massor av presenter också, verkligen massor. Tack alla! Mest tack för att ni ville fira lite med mig (okej, jag vet att det var för kräftorna ni kom, men vi kan väl låtsas, haha)
I söndags kom farmor och farfar över på tårta, han med en tripp till kungsmässan också innan jag och darling for hemåt..

HAR VARIT EN SUPERHELG MED ANDRA ORD! THANKS BUDDIES!!

skulle kunna skriva massor men jag visar lite bilder istället, får  inte ihop det riktigt idag.


blogg.se verkar inte ha sin bästa dag idag så jag får inte in några bilder, provar i morgon..



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: sanna

Grattis i efterskott hjärtat :) Saknar dej sâ! puss puss puss puss

2009-09-03 @ 06:33:22
URL: http://www.sannawright.blog.com


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: