fredag

2009-08-28 - 15:42:08
Är hemma och packar, vattnar, fixar och donar. Ikväll åker vi mot västkusten och stannar över helgen.
I morgon ska vi fira min födelsedag litegrann med kräftor och annat gott :) Ska bli riktigt roligt, blir fullpackat schema i morgon, för mamma jobbar så jag (och pappa) ska se till att handla, hämta kräftor, laga ostpaj och göra efterrättspaj på förmiddagen, sen kl 14 ska jag på kalas och sedan på kvällen blir det kräftkalas hemma hos oss :)

Nu måste jag fortsätta, ska strax hämta upp chris på jobbet innan vi far. ciao!



haha!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Malin

Haha vilken rolig skylt!!

2009-09-07 @ 15:14:28
URL: http://piccadillytears.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: