helgen.

2009-08-23 - 21:50:13
Helgen har infinnit sig i Båstad för min del! Har haft det lika bra som alltid, bortskämd med massa god mat och god fika. Igårkväll när vi skulle fika så fick jag helt plötsligt en massa presenter och tårta. Jag blev jätte överraskad och paff :) Finns så mycket fina människor, blir så himla glad och tacksam. Fick jätte fina presenter, en jätte cool spargris som jag länge suktat efter, två mysiga koppar, en jättefin termosmugg som jag kan ha med i bilen eller ha på jobbet tex, sen så fick jag den sötaste tesilen som ser ut som en jordgubbe :) Blev superglad för allting, och väldigt förvånad, har knappt tänkt på att jag snart fyller år :)

Sist men inte minst (eller jo han är ju faktiskt minst, hihi) så fick vi träffa lilla nyskottet Kenzo, världens sötaste lilla valp. Han e så himla go, som en liten dunboll. Busig som bara den, haha.

 


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

hihihih vilken liten pälsboll:)

2009-08-24 @ 05:44:04


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: