Måndag

2009-08-17 - 19:40:24
Måndag idag och första dagen på jobbet efter semestern. Det kändes otroligt nog helt okej att börja jobba igen, skönt med lite rutiner i vardagen och lite jobb så att hjärnan inte skrumpnar ihop helt och hållet ;) Lätt hänt annars när man är ledig och knappt vet vilken dag det är ;)
Har tagit itu med massor av post och papper idag på jobbet, skönt att få det gjort.

Vet ni vad? Folk verkar vara helt nojiga när det gäller the swine flue. Den fruktade svininfluensan verkar skrämma slag på folk, skulle nämligen köpa handsprit idag till jobbet och det är totalt slut överallt! Snustort på handspritshyllan på vartenda apotek. Jisses! Dom på apoteket sa att folk köper handsprit som galningar och att dem ligger efter i produktionen och vet inte när dom får inte den igen. Jag tror dock inte den är så farlig den dära svininfluensan, faktiskt..

Nu ska jag slänga in en firre i ugnen och slappa litegrann tänkte jag, rätt seg efter dagens jobb, gääääääsp :)

Lite blandade bilder från de senaste:


Måste ju visa en supergod kyckling&baconsallad jag gjorde en varm sommardag :) GOD!

Sanna och Marcus fest:
         


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: linda

fina bilder:))när du skrev till mig på msn nyss så skulle jag klicka upp dt, då försvann min msn, hur gör jag för att få tillbaka den? jag har letat men hittar inte......ville du nåt särskilt lilla skrutten:)

2009-08-17 @ 20:21:08

Postat av: linda

fina bilder:))när du skrev till mig på msn nyss så skulle jag klicka upp dt, då försvann min msn, hur gör jag för att få tillbaka den? jag har letat men hittar inte......ville du nåt särskilt lilla skrutten:)

2009-08-17 @ 20:21:28


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: