söndag.

2009-08-16 - 19:09:02
oj, dax att damma av här lite :) Har inte haft varken tid eller lust att blogga den senaste veckan. Vad har jag hittat på då? Bra fråga faktiskt. Vi har varit i Båstad och kollat på små söta hundvalpar, solat och badat, åkt vidare till varberg och fortsatt semestern med massa mys och lite party för Sanna och Marcus som också var i Varberg och ville fira deras giftermål med släkt och vänner. Mycket trevligt.
Denna veckan har flugit fram och i morgon är det redan dax för att börja jobba igen. Känns som att det har gått snabbt samtidigt som att det känns som att det var superlängesedan jag var på jobbet. Jag kommer vara som en död sill i morgon när klockan ringer för första gången på två veckor! UUUH!

Vi kom hem igår kväll,så idag har vi haft en tävtt och städ dag här hemma med hög musik och jag går faktiskt i myskläder och har gjort det hela dagen :) Var och handlade innan också och fyllde upp kyl och frys med massa gott :)

Jaja, ska ladda upp lite bilder från min lilla semester senare tänkte jag, nu ska jag göra annat.

tjohej!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

ja bilder ska de va =)

2009-08-16 @ 19:28:28


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: