thanks god im ingaged

2009-08-24 - 21:23:01
Hellu! Idag ligger energinivån väldigt lågt, är riktigt seg och det är jobbigt! Jag som hade planerat en kväll full med städning och handling. Jag har dock varit och handlat och städat toaletterna men det går inte snabbt inte ;)
Som nu tex, pausar framför datorn ;) Ajjabajja. hihi. Skyller på att det är måndag!
Chris fixar med diskmaskinen som är broke, så nu blir det som den gamla goda tiden med handdisk, stenåldersfasoner! Haha. Ne då, de gör mig absolut ingenting. Finns värre problem om man säger så.
Har handlat massa gott idag också så att jag ska kunna bli lite nyttig med smoothies, gröt, goda omeletter osv. smaskigt och enkelt :)
Har varit så duktig hela förra veckan och lagat mat och matlådor, utom i Fredags då jag var tvungen att fira med en sallad från gröna grodan. Godast i världen ungefär! Vet inte vad jag firade, men det finns väl alltid nåt :)

Jag har faktiskt inte så mycket mer att skriva idag, tänkte bara berätta om en läskig sak. Har läst om en tjej, och hennes kille gjorde slut bara sådär helt plötsligt, han var helt enkelt inte kär i henne längre, totalt oväntat. usch vilken mardröm, så i morses försäkrade jag mig att jag var säker på den fronten, det gick till ungefär såhär,

- Älskling lova att du aldrig gör slut med mig bara sådär utan förvarning, då skulle jag dö!
- Eh, nej, självklart inte, varför skulle jag göra det! Vi ska hålla ihop hela livet, vi är ju förlovade. Skulle aldrig lämna dig.
- Jaa, och är man förlovad så har man faktiskt rätt till 3 månaders uppsägningstid tycker jag! Vi bestämmer det, okej?

Nu ska jag fortsätta röja lite här hemma innan det är dax för sängen. God natt!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: sanna

hihi, du är sâ söt hjärtat! Funderade dock pà en sak... hur lâng uppsägningstid har man när man är gift dâ??? Inte för att jag ska säga upp min man, men ändâ! saknar er massor !

Puss & Kram



P.s Engaged inte ingaged :P

2009-08-25 @ 20:41:41


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: