tisdag.

2009-08-25 - 21:30:51

Pjuh, har just satt mig i soffan efter ett hårt träningspass, åtminstonde känns det så efter dammsugningen :)
Men nu är det rent och fint här hemma, fick tillockmed en lampa att funka som har varit trasig, kanon ju.
Tittade i skåpen och såg alla fina ljuslyktor och värmeljushållare som har skuffats undan nu i sommar, blev sugen så snart ska jag plocka fram dem så att jag kan mysa massor i höst och vinter med tända ljus :)

I morgon efter jobbet tänkte jag åka till ikea och handla lite tyg, ska bli roligt. Tänkte ha en rak enkel kappa i köket som farmor ska få sy upp åt mig. Blir nog snyggt i mitt nya kök sen. Hoppas på att Sandra och Juri är hemma i veckan så vi kan åka förbi med paket till lilla Milo, har köpt söta kläder :) Skulle kunna shoppa ihjäl mig på bebiskläder :))

Inatt somnade jag utan nattlinne, i morses vaknade jag med nattlinnet på. Haha, undrar hur sjutton det gick till igentligen, har drömt en massa konstigt så förvånar mig inte om jag tagit på mig det i sömnen, hihi.

Nu ska jag göra en liten omelett så att vi får lunch i morgon, ska dela med mig av några klipp från mina absoluta favoriter Mia och Klara. hahahah! Älskar dom!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Sandra

Mia & Klara är så sjukt kul!

2009-09-09 @ 16:55:19
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: