tisdag

2009-08-18 - 21:35:32
åh jisses vad trött jag är, vaknade nyss upp ur min mjuka soffa. Jag total deckade i soffan förut, som om någon slagit mig med ett baseballträ i huvudet! Hoppas jag kan sova inatt bara:) återstår att se.

Jag har faktiskt inget intressantare att dela med mig av, ni vet ju vad jag gör på dagarna känns det som :)

Ett litet recept ska jag dela med mig av som jag gjorde igår, enkelt och gott :)

Fiskelycka.

4-600 g vit fisk
salt
Kelda sås "Tomato treat" (Finns bland creme fraishen och de för er som inte vet)
Oregano, färsk eller torkad
Ströbröd
Riven ost

Sätt ugnen på 225 grader, skär fisken i portionsbitar och salta runt om. Lägg fisken i en smord ugnsform. Häll över tomatsåsen och strö sedan över lite basilika, ströbröd och ett lager med riven ost. Och sjuts in i ugnen i 15-20 minuter :)
Servera med ris eller något annat som du gillar och en sallad eller kokta grönsaker. mums.


(Jag vet att jag inte är någon mästerfotograf, men det är så roligt att ta kort på det man lagar, och min kamera tar så bra bilder :) )

Nu måste jag dammsuga och hänga in lite tvätt! Ta hand om varandra, Puss


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: