torsdag

2009-08-27 - 20:13:47




Idag låg det inte mindre än två paket i brevlådan. Hur kul är inte det? :) Vad glad jag blev, och nyfiken!
Först fick jag ett start-kit av I.D bare minerals, med foundation, rouge, plus tre burkar till och borstar och något vitamin-rengörings spray typ. kände att jag behövde rensa ur allt gammalt äckligt smink och fylla upp med något bra mineralsmink, och vad passar inte bättre då än omtalade I.D ? :) Ska bli riktigt spännande att testa, fick med någon DVD om hur man bär sig åt ;) Kan behövas känner jag.

Sen i det andra paketet fick vi massor av skal till våra iphones, roligt :) Har inte fått min tele än men den kommer nog snart hoppas jag. Så kan jag byta skal efter dagsform ;) Guuuuuud vad nödvändigt kan jag känna. och gud vad roligt kan jag också känna.
Men vet ni vad jag känner just nu? Jag känner att jag ska stänga ner dumburken och ringa min moder.

Puss puss


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Ellen

Åh vilka snygga skal! Var har du köpt dom? =)

2009-09-08 @ 19:10:41
URL: http://ilovepeace.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: