torsdag

2009-08-06 - 20:38:05
Torsdag idag va? Blir aldeles vilsen på dagarna nu när jag är ledig :) Dagen har iallafall varit galet varm! 30 grader stod termometern på i bilen.
Lilla jycken här väckte mig med sitt ledsnaste gnäll kl 5.30 i morses, yeej! Var bara att stiga upp och se glad ut och gå på morgon promnix. haha! Behöver jag tala om att jag somnade om sedan? :)

Vi bestämde oss för att göra något kul av dagen så vi styrde kosan mot lilla staden Nora där vi åt Nora-glass och myste (svettades) i solen. Scooby charmade till sig ett kex av en dam som satt gämte oss, haha sötnosen :) Han vet när han ska plocka fram "hundögonen" och lägga huvudet på sne ;)
Vi strosade runt lite nere vid sjön som finns där och kollade på båtar och folk som badade. Scooby älskar att bada så han fick simma lite och svalka av sig han med :) Glömde dock kameran idag, suck!
Sen var vi på jobbet och kollade läget, vattnade lite blommor och annat.

Efter en kall dusch sitter jag nu på altanen och fördriver tiden lite i skuggan. aah, otroligt skönt.
Blir kvällspromme med vovven strax och sen ska vi äta lite bacon och kycklingsallad och kolla på film :)
JAG NJUTER AV MIN LEDIGHET :)  Hoppas det blir lite fint i veckan så att man kan fortsätta sola och bada och ha det bra.


Scoobydo igårkväll.

Puss


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Vad härligt det låter ...och så mysigt med lille skobbi eller hur man stavar det. Ha en härlig semester. Snart kommer ni igen ska bli roligt att träffa mor och far Engstrand på Onsdag.



Kram från Mammi & Pappi

2009-08-06 @ 22:01:29

Postat av: Patric

Ska ni inte köpa en egen hund snart? =)



Jag funderar på det, men jag är ju allergisk mot de flesta :<

2009-08-10 @ 23:05:53
URL: http://patricsomfan.blogspot.com


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: