Fredagen den 13

2009-02-13 - 17:52:48
Hoppas ni mår bra och har det lika bra som jag :) Vaknade av en riktigt fin och iskall morgon. Tog en skön morgonpromenad med hunden och åt lite frukost.
Gick bra på jobbet idag, har fixat och grejat med butiken idag, städat, prismärkt och flyttat om lite granna. Men än är det inte klart, jag har big plans för den där lilla butiken ska ni veta! ;)

Nåja, det är den skrockfulla dagen idag, Fredagen den 13:de! bullshit enligt mig, men man vet ju inte. Undra hur fredagen den 13 uppstod igentligen.. varför det blev en otursdag liksom. Får forska vidare på den fronten.

Hoppas ni får en mysig alla hjärtans dag i morgon. Min pojkvän firar inte "sådana amerikanska skithögtider". Men de gör jag, haha :) Vi är lediga i morgon och har ett helt underbart stort hus för oss själva och en liten trasselsudd till vovve att ta hand om. Så tänkte göra lite god frukost, ta en lång promenad (de skulle bli fint väder i helgen) och laga lite god middag och efterrätt på kvällen.

ikväll blir det soffmys med lets dance kan jag tänka mig, sköööööööööööönt! Det är så härligt när man vet att man är ledig dagen efter också, man somnar så gött i soffan då :)

Ha en skön fredda allesammans! KRAM


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: