helgen i bilder

2009-03-29 - 21:04:10
     

var ju på ett litet shoppingäventyr i lördags och här har vi resultatet! :) Igårkväll blev det som sagt pizza och TVmys. C är inte riktigt kry, han snorar mest omkring här hemma. hjärtat då.

Idag har jag mest tagit det lungt, gjort lite bröllpsplanering o sådära, sen har jag varit på promenad i skogen med Scooby, hans familj är lite snoriga o kraxiga dom med så jag tog med honom ut en stund så dom kunde vara inne och vila sig. Det var jätte skönt med en promenix :) Sen har jag lagat matlådor, det blev kalvfärsbiffar med supergod skysås och kokta morötter och ärtor :) slurp. hihi.
En lampa har vi införskaffat oss också, till vardagsrummet äntligen !
Mamma, här kommer bilderna :)

 

(Grattis lilla söta fina Kajsa, synd att du inte gillade hunden, haha! Stackare, vilken hemsk faster du har som för det första inte kommer på ditt födelsedasdkalas och för det andra ger dig en skit hemsk hund så du blir aldeles skräckslagen)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Hannah

Kan du vara gullig och skicka allt som finns på bilderna hem till mig ? Ja förtjänar det och vi är ju dessutom samma kött och blod !

2009-03-30 @ 15:09:28
URL: http://hannahhun.blogg.se/

Postat av: Linda

heej fasen vad mysko jag har köpt en nästan likadan lampa jagh med, fast svart:)))

2009-03-30 @ 20:09:43


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: