Happy Halloween!

2009-10-31 - 14:20:48

Still in varberg, igår var jag på sjukis sen åkte jag och mamma och handlade en massa mat och lite sådära, köpte även en jätte fin lampa till köket på den nya lamaffären här i närheten, men den var aldeles skev och repig så den ska bytas! Sen svängde jag ihop en morotskaka och begav mig till syster m familj och myste lite med dom :)

Idag vankas det kalkon middag här hemma, och det skall bli helt underbart gott! Mammas och pappas kalkonmiddag är nog bland det godaste jag vet! kalkon, himmelsk sås, brysselkål, gele, potatis..... mmmmmm! Gott!
Efter det blir det prommis till kyrkogården och titta på alla tusen ljus som brinner så fint, och även tända själva. Sen så ska vi äta äppelpaj som jag tänkte baka :)



Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: