Måndag

2010-02-22 - 19:32:39

Vardagen är här för att stanna i några dagar igen, jag har varit på jobbet i vanlig ordning :) Tänkte köra ett träningspass för att sparka igång veckan på ett skönt sätt, men insåg att jag behöver handla, packa upp och tvätta istället! Nåja, får väl ta träningen en annan dag!

I helgen var vi i skåne och hade det bra! men vilket snökaosväder! Jisses! En meter snö på sina ställen och det verkar vara likadant i många delar av Sverige. Visst ställer det till massa problem, men liiiite roligt är det också tycker jag! Bättre massor med snö än massor med regn på vintern!
Har myst och busat med husets 8 månaders pälsboll i helgen med:) Han är sååå go! Och han älskar snön :)
Världens sötaste, man ser typ bara en svart liten nos som sticker fram bland all päls och en vit svanstipp som viftar, hihi!

Igår for vi iallafall hemåt igen och möttes av (om möjligt) ännu mer snö och ett kallt (-23) Örebro! burrrrrrrrrrr!
Idag har det varit lika kallt så ett varmt bad skulle inte sitta fel.. Det jobbiga är bara att det tar tre år att fylla upp vårt badkar, sen så badar jag i ungefär 2,5 minuter innan jag blir aldeles för varm och måste gå upp :P
Kanske kan ta med mig ett glas kallt vatten och en bok till badet? Får nog bli så!

Roligt förresten att vi tagit lite medaljer i OS :) Guld och brons till Anja, guld till någon skidåkare, guld och brons till två andra skidåkare, hmm, brons till den dära andra tjejen på skidor va? (Ja, jag är usel på namn!)
Sen vann vi med 3-0 i hockeyn i morse mot finland :) Yiiihoooo!!!

Några mobilbilder kommer här:


Jag veet att man inte ska ha en stor vovve i sängen, men han va ju så söt när han rymde upp där :o)

   
Det var bara att börja skotta när vi kom hem igårkväll! ;) (klicka på bilderna)






Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

du får lägga upp mer bilder :)

2010-03-03 @ 20:53:01


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: