måndag.

2010-02-08 - 18:38:05

sitter och äter lite mackor och te denna kalla måndagskväll.. Förra veckan var jag sjuk! urk. förkyld och allmänt förpestad nästan hela veckan, i torsdags pallrade jag mig endå till jobbet en stund på eftermiddagen, hade lite måsten som jag behövde ta tag i, samma kväll satte jag och älsklingen oss i bilen och åkte söderut.
Jag blev avdumpad hos mamma och pappa medans han fortsatte ännu lite mer söder över.
Det var dax för lite sjukhusbesök för min del, samt en massa mys med vänner och familj över helgen :)

I fredags fyllde min gamle vapendragare Jessica år! Det firade vi hemma hos Malin, Sanna o marcus var där också!!! (Dem är äntligen hemma från Thailand, wiiie.) Det var SÅ kul att träffa åtminstinde en liten del av the gang ;) Hur ofta befinner vi oss i samma världsdel samtidigt liksom? haha.

Helgen var jättebra iallafall! Och nu sitter jag här hemma i mitt lilla vardagsrum igen och har en hel vecka av vardag framför mig, händer nog inte så himla mycket faktiskt. Jobb som vanligt, ingen träning är fortfarande lite hostig och sådär. Ska börja denna veckan med lite nätshopping nu ikväll om jag hittar något kul tänkte jag, det blir kul :)

Blir ett torrt inglägg denna torra måndag, för jag har fortfarande inte fått tummen ur att lägga över alla bilder till nya laptopen :)

God kväll!


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: