tisdag, fettisdagen

2010-02-16 - 16:05:51
..eller semledagen som jag tycker låter mycket roligare :) och självklart har jag mumsat i mig en gräddig semla på jobbet idag, slurp!

Helgen som gick var alldeles jättebra, som vanligt. I lördags fick vi äntligen tummen ur och köpte oss ett nytt köksbord! Ett ganska enkelt ekbord blev det, med svarta skinnstolar, precis som vi ville ha det, köpte med mig några våriga soffkuddar med mig hem också, kunde inte låta bli när dom låg där på nyhetshyllan och väntade på mig, så våriga och fina :)
Alla hjärtans dag har också hunnit passera, i söndags närmare bestämt. För mig och mitt hjärta blev den en mysig dag med lite småfix o sådära, helt galet underbart väder var det i söndags med! Riktigt vårväder med en stor sol på himlen och tak som droppade och vägar som torkade upp i solen, en riktig energiboost fick man den dagen:)
Så vi tog en promenad (powerwalk, för vi var sena!) in till stan och gick på bio, vi såg Avatar och den var såååååå bra! Helt klart min nya favvofilm! Jag kommer säkert bli en avatarnörd nu och lägga in avatar-bilder på mig själv och lära mig avatar-språket, hahaha!

Igår blev det ett hårt träningpass på friskis för min del, skööönt! Ikväll ska vi på kalas till älsklingens brorson som fyller hela sex år idag :) Det blir nog kul! Men nu ska jag bädda rent här hemma och städa undan lite annat..

Annars är det lugna puckar här, senare i veckan åker vi ner till skåne för att jobba där i helgen!


Lite nya våriga kuddar :)


Nyinflyttat köksbord :)


Mitt hjärta och jag .


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: soffan

Fy satan vad gott med semla!!! YUMMIE! :D

2010-02-16 @ 20:28:08
URL: http://sofieswords.blogg.se/

Postat av: storasyster

så snuggt!!!!!fint par med:)kram

2010-02-17 @ 17:52:45

Postat av: Anonym

Så söt du är gumman! :)



/ISA

2010-02-26 @ 16:49:59


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: