Torsdag

2010-02-11 - 21:27:09

Jag kan verkligen inte förstå hur dagarna kan gå så himla snabbt!!!! Men det är bra för det mesta, jag gillar när det händer lite :)
I morgon är det alltså fredag, min favvodag! Vi har som vanligt myskväll här hemma på fredagar, och det kommer bli en smarrig köttfärs/paprika/svamp paj till det och ett glas rött kanske? Mmm!

På lördag är det melodifestivalen och jag har bunkrat med godis, ostbågar, chips och dipp. Man vill ju liksom inte sitta hungrig ;) Jag är faktiskt inte särskilt impad av melodifestivalen, så jag kommer väl sitta med trynet i godisskålarna istället! Tur att vi får besök så vi slipper trycka i oss allt själva. :)



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Hejsan gumman ! Vi ska också göra din taccopaj.Jag har fått min almanacka idag.Den var jätte fin.

Här är kallare än i Nordpolen brrrr.Och mera snö på ingång. Puss och kram /mammi

2010-02-12 @ 15:34:14


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: