I´m in!

2010-05-26 - 22:13:38

Hej!

Mitt bloggsug har kommit tillbaka litegrann och vi (japp, jag har gjort designen och headern aldeles själv i PS) har äntligen fått någorlunda ordning på designen här på bloggen, fortfarande lite småfix kvar, men det får jag ta lite i taget. Självklart har jag fått massa hjälp av min egna lilla älsklingshacker också :)
Det som jag tycker är så roligt med att blogga är att man kan ha det som en liten dagbok i både ord och bilder att titta tillbaka på senare i livet, det finns massa saker som jag hade glömt av om jag inte bloggat om de, har suttit och tittat tillbaka och det har varit jättekul :)) Massa minnen!

Åh, jag har köpt en aldeles egen fin vit cykel, den är så fin och jag är så glad för den! Den 12 juni är det nämligen dags för tjejvettern, dvs 10 MIL på cykel :) Ska bli jättekul och jag cykeltränar för fullt. (Det var väl kanske att ta i..) Idag har jag cyklat 13 km!


Ikväll har jag även bakat jordgubbsmuffins med jordgubbstopping som blev jättegoda! receptet tog jag från Kryddburken. Men jag ändrade och tog rosa jordgubbs-florsocker till toppingen istället för vanligt.

Såhär blev dom:


Nu ska jag strax hoppa i bingen, det är ju en dag i morgon också!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Brorsan

Vad goda muffinsarna ser ut :D



Vet inte vilken som e snyggast av bloggen och cykeln, båda är jättefina. Tror dock du har fått flärpen på "Linnea" över fel bokstav ;)

2010-05-26 @ 23:15:50

Postat av: Brorsan igen

Märkte att det inte gick att klicka på länkarna till höger och att sidan ser lite konstig ut i IE, men testa ta bort position:relative från #contentwrapper (Hej Chris, antar att du fick ta över nu) eller sätta z-index till -1.



2010-05-26 @ 23:24:42

Postat av: lina

men hallå eller, tror du att jag är något geni? ;)(med andra ord det där får chris fixa ja)



Han svängde ihop den jättesnabbt igår bara, så det är massa smågrejer som måste fixas.

2010-05-27 @ 08:30:03


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: