EN SISTA DAG I SOLEN

2011-02-11 - 15:58:39

En sista dag och kväll har passerat här i Ao nang. Sitter på hotellrummet och vi har just packat färdigt våra resväskor så att vi slipper göra det i morgon bitti, eftersom att vi lämnar hotellet redan klockan 8.00 och åker till Krabi airport. Vi kommer vara hemma i sverige i morgon (lördag) vid 17 tiden ungefär.

Känns både bra och dåligt att åka hem. Skönt att komma hem till allt vanligt faktiskt, men såfort jag kliver ut i snö/regn/blask vad det nu kan vara så kommer jag vilja åka  tillbaka på en gång!!! Det är jag säker på! Men vi har haft en helt underbar resa verkligen och att ha fått åka hit i två hela veckor mitt i mörkaste vintern är vi enormt tacksamma för, vi ska inte vara annat än glada :)

Jaja, nog om det..Idag har vi varit ute på havet igen, vi bestämde oss för att besöka vår favoritö Tup island idag. Och eftersom att vi aldrig va på Chicken island sist vi var ute så passade vi på att vara några timmar där också. Dessa öarna ligger precis bredvid varandra och när vattnet är som lägst kan man tillockmed gå emellan.

Vi har solat,badat,snorklat…På chicken såg vi massa roliga fiskar i olika färger och former, jag såg även en sjögurka på botten :)

Vi har även ätit på en suuupermysig restaurang ikväll! Den heter Lae lay grill, och ligger uppe på en klippa/sluttning och man har jättefin utsikt! En väldigt bra avslutningsmiddag :)

Nu kommer några sista bilder från dagen i alla fall, hoppas ni har tyckt det är lika roligt som jag med min lilla reseblogg, tack för alla söta kommentarer också, jättekul <3

Hejdå thailand, (för denna gången) PUSS!


Idag byggde vi ett sandslott, på eftermiddagen köpte vi lite gott att äta från en longtailbåt. Grillad majs, fruitshake och bananpannkaka :)


Här åt vi thaimat ikväll!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: pappi

Välkomna hem, glöm inte säg till dom som hämtar er på Arlanda att dom tar med sjöstövlar och snöskyffel....

2011-02-11 @ 18:44:13


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: