SUNSHINE

2011-02-01 - 13:09:26
Hej alla där hemma! Sitter på balkongen och tänkte skriva några rader i bloggen! Christopher ligger och sover för tillfället. Solen håller på att gå ner och änligen börjar det bli lite  ljummet och skönt ute istället för stekande hett. Även om jag gillar det också :)

Idag har vi legat och latat oss här på hotellets poolområde och strand, jätteskönt! Vid lunch bestämde vi oss för att gå längst stranden och försöka hitta någnstans att käka lite mat. Vi var sugna på pizza idag :)
Vi höll på att smälta bort när vi gick i den djupa sanden och solen stod mitt på himlen! Men tillslut satte vi oss på ett litet ställe och beställde in lite kall dricka och pizza :)

Nu ska vi strax ta en taxi till Saladan igen, fanns mycket bra restauranger där och igår blev det internationell mat, så idag tänkte vi prova en restaurang som heter Lanta Seafood. Dem får in nyfångad fisk och skaldjur varje dag från fiskarna i närheten och det skall vara jättegott där har jag hört!

I morgon blir det nog en utflykt, men vi har inte bestämt riktigt vart än bara.


Dagens lunch!


Här sitter jag just nu!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

Mums:) jag blir så glad när jag läser din blogg, puss

2011-02-01 @ 15:37:23

Postat av: mammi

Hej ! Ser och önskar jag vore där . Ha de gott mina barn .puss

2011-02-02 @ 12:33:35


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: