TESCO LOTUS

2011-02-08 - 16:08:26
Hej hopp!

Idag har varit en lugn dag, vi har båda varit lite halvsega.. jag har legat vid poolen en liten stund på förmiddagen sedan gick jag upp och vilade ett tag. På eftermiddagen tog vi oss ut till ett köpcentrum som heter Tesco Lotus, där gick vi omkring och tittade ett tag och åt lite mat och handlade några smågrejor.

Nu ska vi titta på film på datorn och äta varsin creme brule som vi beställt från room service :)

MASSA PUSSAR OCH KRAMAR TILL MIN LILLA SJUKA MAMMA DÄR HEMMA, VI TÄNKER PÅ DIG HELA TIDEN <3


Påväg tillbaka från köpcentrumet



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Så fint kort gumman .Tack för hälsningen känns mycket bättre i kväll.Puss och kram till er från oss.

2011-02-08 @ 16:29:18


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: