NEDRÄKNINGEN HAR BÖRJAT

2011-01-12 - 22:06:09
Idag damp det ner en "sky shop" katalog i brevlådan och jag insåg att det bara är lite mer än två veckor kvar tills vi åker till Thailand! Åh vad jag längtar!!! Känner mig verkligen redo för två veckor i ett varmt land :) Vi kommer landa i Krabi, som är en provins i södra Thailand, därefter kommer vi åka båt ett par timmar ut till en liten ö som heter Koh Lanta och där kommer vi tillbringa första veckan. Här kommer vi att ha en lugn vecka med sol, bad och lata dagar, kanske hyr moppe någon dag och ser oss omkring. Andra veckan kommer vi åka in till fastlandet igen och till Ao Nang! Denna veckan blir nog lite mer "äventyrlig" för här finns det massor att hitta på! :)

Har precis avverkat ett sjukt träningspass här i vardagsrummet, nu är det älsklingens tur och jag ska bara sitta här och se på när han pinas, moahahahah ;)



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Ni hyr inga moppar i de landet,med sån trafik hoja.

Ska bli kul att ni ska skriva resedagbok.

Natti natti lillan och hälsa killen. Puss och kram.

2011-01-12 @ 23:11:05

Postat av: lina

haha det är ingen fara mamma, det finns knappt nån trafik på den lilla ön =)

2011-01-13 @ 09:21:39


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: