RAWI WARIN, KOH LANTA

2011-01-29 - 13:42:37
Hej hopp alla där hemma! Sitter på hotellrummet och tänkte skriva några rader  från  underbara Koh Lanta!
Efter en 11 timmar lång flygresa var vi framme! Allt har gått smidigt och vi hade jättebra  platser på planet och varsin skärm med filmer, musik, spel osv, dock kunde varken jag eller C sova på hela resan. Vi blev upphämtade av en kille från hotellet som körde oss över hit till Koh Lanta. Kände att mina ögon gick i kors när vi kom fram till hotellet så vi la oss och sov några timmar, skööööönt!  Man känner sig lite småseg i kolan med all tidsomställning :)

Vi har utforskat hotellområdet, doppat fötterna i det ljumna havet, och handlat lite snacks på 7eleven. Nu har vi precis tagit en välbehövd dusch och ska snart gå och äta lite mat på någon av restaurangerna här på hotellet. Klockan är snart 20.00 här.

Det är vaaaarmt och  helt underbart här!!!!!! Kändes ungefär som man gick in i ett växthus när vi klev av planet :)
Vi har ett jättefint rum med utsikt över poolen och havet som ligger bara ett stenkast från balkongen.


Utsikt och minibanan :)


Stranden som tillhör  vårt hotell, den blå bryggan som vi sitter på går ut en bit i havet och längst ut är det en saltvattenpool:)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

fy faaan vad orättvist Lina!!!! ser heelt underbart ut, ser fram emot massor av bloginlägg och bilder nu från dig<3 kram och puss hjärtat och akta er för dom där farliga maneterna!!!!och en sak till...tänk på mig som sitter här i en yllekofta och huttrar:)älskar dig mest i heeela världen puss

2011-01-29 @ 15:12:52

Postat av: Patric

AVIS!! :)



Sånnadär minibananer ville Kevin köpa igår :D Var dom goda?



Ha det underbart å hälsa chris!

/Brollan

2011-01-29 @ 15:17:40

Postat av: mammi

Hej på er mina <3 .Ja de ser verkligen härligt ut ,och de ska bli kul att följa er här på bloggen. Puss och kram älskar er.

2011-01-29 @ 17:08:45

Postat av: lina

Aw ni är ju underbara!!!!kärlek solar och badar åt er med! Ja minibananerna är jättegoda, smakar som vanlig banan:))

2011-01-31 @ 17:41:13

Postat av: sanna

Guuuuud vad härligt det ser ut! Vill me vara pà semester! Puss Puss Puss

2011-02-01 @ 07:42:54


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: